Şehit Yakınları Otelde Karbonmonoksit Zehirlenmesi Geçirdi
18 Mayıs 2026'da, Edirne'den tarihi Karabük ilçesini ziyaret etmek üzere gelen şehit yakınları, konakladıkları otelde karbonmonoksit gazı sızıntısı nedeniyle hastanelik oldu. Otelde kalan misafirlerin gece saatlerinde baş dönmesi, mide bulantısı ve halsizlik gibi şikayetler yaşaması üzerine, durumu hemen sağlık ekiplerine bildirdiler. Olay yerine gelen acil servis ekipleri, hastaların durumunu değerlendirdikten sonra 4'ü çocuk olmak üzere toplam 42 kişiyi, Safranbolu Devlet Hastanesi ve Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk etti. Burada acil tedavi altına alınan hastaların sağlık durumu hakkında bilgi almak üzere Karabük Valisi Oktay Çağatay, İl Sağlık Müdürü İsmail Kara ve Hastane Başhekimi Erkan Doğan hastaneleri ziyaret etti. Olay sonrası…